Elise has a camera.

Ik breng voor mijn centjes nu al een aantal jaar folders rond en houd er altijd een stapel over. Deze moeten altijd ontdaan worden van het plastic voordat ze bij het oud-papier kunnen en dat dankbare klusje mag ik er nog even bij nemen. Tijdens het ont-plasticen lees ik dan nog wel eens folders door (sja, weet ik meteen wat ik eigenlijk heb rondgebracht) en toen viel mijn oog op dit: 

En die wilde ik hebben! Een budget full HD camera!
Aangezien deze alleen op woensdag te koop was (rare acties van de Aldi..) duurde het een paar dagen, maar nu ben ik de blije eigenaar van zo’n cameraatje!


Natuurlijk moest ik er direct even foto’s mee maken..

Ik had in al mijn blijheid de camera meegenomen naar een paar vrienden en toevallig maakte mijn vriend Jorni (“nee, het was Stijn!”) een deuk in de deur. Hier legt hij uit hoe het gebeurde.


(Ik hoop dat bovenstaand filmpje het doet..)

Al met al ben ik dus enorm blij met mijn cameraatje en hoop ik nog meer foto’s / filmpjes te kunnen plaatsen. Helaas willen filmpjes niet goed uploaden waardoor ik het voorlopig maar via youtube moet doen.

Oh, nog even een foto van een plankende Stijn (want dat is zo hip tegenwoordig):

4 thoughts on “Elise has a camera.

  1. Pingback: Een tagdingetje over deze blog | Elise's blog

Laat van je horen: reageer!

