Youtube aanraders! Deel 1

Ook ik heb een youtube account (lekker modern!) en ben geabonneerd op een aantal mensen (42). Sommigen zijn hartstikke leuk en van sommigen snap ik niet waarom ik ooit op ‘subscribe’ heb geklikt. Ik zet de leuksten hieronder op een rijtje en vertel even kort waarom ik ze zo leuk vind!

ImprovEverywhere is een fantastische groep mensen die willekeurig ontzettend leuke acties uithalen om mensen om hun heen versteld te doen staan. Zo beginnen ze bijvoorbeeld in een restaurant spontaan te zingen.

Charlieissocoollike Charlie McDonnal, hij is zo leuk! Hij is Brits (mét accent, heerlijk) en eigenlijk slaan zijn filmpjes niet écht ergens op, maar toch zijn ze (vind ik) echt heel leuk! Zo leuk (wat een lelijk woord is dat, ‘leuk’.. bwuhh) dat ik niet kan kiezen welke ik hier neer zal zetten. Zijn laatste dan maar, die gaat over van alles doen om maar niet te hoeven werken/huiswerk te maken (wat akelig bekend klinkt):

WhatsupElle is een vrouw, Elle, die samen met haar klonen (jazeker) allerlei filmpjes maakt. Ze heeft een aantal dansfilmpjes die op zich wel oké zijn en een paar leukere waar ze met haar klonen praat. In deze laat ze zien hoe ze een ander filmpje heeft gemaakt (link daarvan kom je vanzelf tegen, wel zo makkelijk).

Beautygloss hoort eigenlijk bij de gelijknamige Nederlandse beautyblog, maar ik had het youtubeaccount nu eenmaal eerder gevonden dan de blog. Sterker nog, de blog zelf leek me niet leuk dus keek ik alleen maar de filmpjes. Later bleek dit reuze mee te vallen , maar toch blijf ik geabonneerd. Heel handig en interessant, maar eigenlijk vooral voor meiden.

Dit was het even voor nu, anders wordt het zo’n vreselijk lange update en daar moeten we niet aan gaan wennen natuurlijk. Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft en er zal waarschijnlijk vanzelf wel een deel 2 komen (:

One thought on “Youtube aanraders! Deel 1

  1. Pingback: Youtube aanraders! Deel 4 | Elise's blog

Laat van je horen: reageer!

