Youtube aanraders! Deel 2

Gisteren ben ik begonnen met een paar youtube aanraders en toen dreigde de pagina te lang te worden. Daarom vandaag deel 2! Overigens zijn bijna alle aanraders Engels en zo niet, dan staat het er wel bij (:

TheFineBros Ik ben daar vooral op geabonneerd door hun geweldige KidsReact filmpjes! Zet een kind voor de tv, laat hem of haar een filmpje zien en vraag na afloop wat ze ervan vonden. Ook hier kan ik niet kiezen, dus besloot ik gewoon hun laatste filmpje te plaatsen: Kids react to Nyan Cat! (Ga ook eens naar www.nyan.cat, you’ll gonna love it. Tip: klik links bovenin een paar keer op ‘lower the volume’)

RealAnnoyingOrange Waarschijnlijk heb je wel eens van deze pratende sinaasappel gehoord. En toen heb je je óf helemaal doodgelachen, óf vertwijfeld afgevraagd waarom je dit keek. In ieder geval kregen ze het voor elkaar met deze (en andere) vrucht(en) honderdduizenden kijkers te trekken. Ook hij heeft énorm veel filmpjes, maar deze is toch wel erg schattig (I’m in a cupcake!)

NikkieTutorials gaat over een meisje (Nikkie dus) die make-up tutorials maakt. Op zich niet zo bijzonder, maar haar humor is af en toe hilarisch en een leuk feitje is dat ze, ondanks dat ze Engels praat, gewoon uit Nederland komt. Verder heb je er niet echt héél veel aan, de meeste tutorials zijn gewoon leuk om naar te kijken. Hier laat ze zien hoe je er dood op je best uit kan zien.

MidgetMe01 is een vlot-pratend niet-altijd-even-goed-verstaanbaar gitaartutorialmeisje. Vooral leuk als je begint met gitaarspelen (zoals ik, al doe ik wel lang over mijn ‘begin’) want ze legt in élke video opnieuw alle akkoorden uit. Handig, en eigenlijk is ze best wel grappig. Dit is haar nieuwste, How to play Someone Like You by Adele:

Dat was het weer voor nu. Als ik het zo bekijk komt er zéker nog wel een deel 3 en misschien zelfs een deel 4. En 5, wie weet.

3 thoughts on “Youtube aanraders! Deel 2

  1. Pingback: Youtube aanraders! Deel 4 | Elise's blog

Laat van je horen: reageer!

