Youtube aanraders! Deel 3

Pfff wat ben ik lekker bezig, deel 3 alweer. En dat terwijl ik zeg dat ik sporadisch schrijf, als ik zo doorga moet ik dat aan gaan passen. Maar dat betekent ook dat ik verplicht ben regelmatig te updaten en daar doe ik niet aan, aan verplichtingen. Genoeg geluld, hier komen weer wat aanraders!

MysteryGuitarMan Natúúrlijk moet MysteryGuitarMan genoemd worden, hij is zo ongeveer de meest bekeken youtuber ever. Naamuitleg: hij draagt een zonnebril, speelt instrumenten en is een man. Dat klinkt saai, maar de dingen die hij doet zijn érg indrukwekkend. Én erg leuk, zoals met de Teeny Joes! En ook deze:

PotterPuppetPalls begon ooit op het kanaal van NeilCicierega (die óf hele geniale óf hele vervelende filmpjes maakt) maar is intussen zo populair dat hij z’n eigen kanaal heeft. Kort gezegd gaat het over Harry Potter en andere hoofdfiguren, maar dan allemaal als handpoppen. Klinkt kinderachtig, is het absoluut niet. De allerbekendste is wel deze, waar geen (zoals meestal) dialoog in zit (in deze ook niet, en deze is bijna nog populairder!).

Communitychannel is van een Aziatisch-achtig meisje genaamd Natalie, die op hilarische wijze de meest dagelijkse dingen uitbeeldt. Net als WhatsupElle (waar ik al eerder over schreef) heeft ze ook ‘klonen’, maar bij Natalie is het wel heel duidelijk dat zij het gewoon zelf is (bij WhatsupElle kon je daar eventueel nog vraagtekens bij zetten). Leukste filmpje? Geen idee, het zijn er zo veel! Ik heb er maar random eentje gekozen (sja, als ik niet sporadisch kan zijn, dan toch in ieder geval random) en het werd deze:

MeganandLiz zijn twee meiden (genaamd Megan en Liz… ja echt) die filmpjes van zichzelf op youtube zetten terwijl ze zingen. Ze zijn een twee eiïge tweeling en Megan speelt gitaar. Jammer genoeg plaatsen ze vooral veel covers van Taylor Swift en daar ben ikzelf dan weer helemáál geen fan van, maar gelukkig hebben ze ook betere. Ze zingen meestal met z’n tweeën, hebben af en toe een of meerdere mensen die meezingen, hebben sinds kort een eigen videoclip (die is waardeloos trouwens) en staan bekend om hun tweestemmigheid. Deze vond ik persoonlijk wel erg leuk (hoe vaak gebruik ik het woord ‘leuk’ !? )

Nou, dat waren de aanraders alweer! En dan ook allemaal, want de overige zooi waar ik op geabonneerd ben is niet veel soeps zag ik alweer.

Edit: Iris wees me erop dat ik iemand was vergeten… Ik schaam me diep. De koning van youtube, de reden dat ik überhaupt een youtubeaccount heb, dé reden dat ik met de aanraders ben begonnen…

NigaHiga heeft géniale filmpjes. Zijn oude, slechtere kwaliteitsvideo’s zijn nét zo grappig als zijn allernieuwste filmpjes. Die jongen is hilarisch, de echte youtubekoning als je het mij vraagt. Minder woorden, meer filmpjes!

6 thoughts on “Youtube aanraders! Deel 3

  1. Pingback: Youtube aanraders! Deel 4 | Elise's blog

  2. Pingback: Are You Happy Now? « Elise has a blog!

  3. hellow ^^

    Tot nu toe vind ik je youtube aanraders leuk :) (ja, ook ik ken het woord leuk)
    Hoop alleen dat er nog één komt met nigahiga erin, die mis ik toch wel een beetje ;)
    Aanraders die ik nog niet ken, ga ik bekijken wanneer ik me een x verveel ;D

    byeee ^^

Laat van je horen: reageer!

