Random foto’s

Omdat ik de afgelopen weken wat foto’s en filmpjes heb gemaakt die ik wél wil posten, maar niet per onderwerp apart een heel stukje kan schrijven, heb ik ze allemaal op een hoop gegooid en staan ze nu hieronder!

 Dit treurigkijkende verkeersbord zagen we op weg naar de bioscoop in Doetinchem. Ik vond ‘m zo leuk, ik móest er een foto van maken! Ik ging trouwens met twee vriendinnen naar Pirates 4, mijn eerste 3D film en hij was érg leuk! Kleine tip: ga niet naar een 3D film als je ook maar een kléin beetje hoofdpijn hebt, dit wordt namelijk ernstige migraine. Au!

En bij een 3D film horen uiteraard; de brillen! Erg charmant waren die..

Koekjes! Ik was mijn dichtbijdraaiknop op de lens aan het testen en vond de koekjes wel een leuk (lekker) slachtoffer om foto’s van te maken. Als ik dit zie krijg ik trek..

Gisteren kreeg je dit te zien als je naar Google.nl ging; een gitaartje! Als je met je muis over een snaar ging veranderde hij van kleur en liet hij een toon horen. Beetje nutteloos, maar erg leuk! (De reden waarom dit was ben ik soort-van vergeten op te zoeken, en erg boeiend vond ik ’t ook niet) Misschien had ik beter een screenshot kunnen maken in plaats van een foto, maar ik vind mijn camera gewoon zo leuk.

Vriendlief speelt AngryBirds op mijn laptop. Binnen 10 minuten was hij compleet verslaafd en speelde bijna het hele spel uit. Grmbl :’)

Sja, en dan verveel je je onder het leren. Volgende week heb ik tentamens en dit is een stukje van mijn tentamenstof. Er staat uitgelegd hoe volgens de bijbel de verschillende talen zijn ontstaan. Sja, ik hou m’n mening maar voor me..

En tot slot: achter de piano zitten en je camera uittesten resulteerde in bovenstaande foto (:

Nou, dat waren mijn random foto’s (tenminste, de leukste of meest interessantste). Echt leuke filmpjes heb ik niet geloof ik, en anders maar ik daar wel apart een post over.

2 thoughts on “Random foto’s

Laat van je horen: reageer!

