Mini update

Ik heb nu al bijna een week niks gepost vanwegen mijn tentamens, maar wilde toch graag eventjes wat updaten.

Morgen heb ik mijn laatste tentamen en daarna sowieso een weekje vrij. Als ik alles netjes heb gedaan de afgelopen week, dan hoef ik nog maar één tentamen te herkansen van een half jaar terug (politiek, jeuj!). Zo niet, dan mag ik na volgende week meerdere tentamens herkansen. We zullen zien..

Verder wil ik wat dingetjes veranderen aan mijn blog.
De lay-out moet sowieso anders. Ik vind ‘m onuitnodigend en saai, maar ben er nog niet uit wat ik dan wél wil. Sowieso komt er een andere lay-out, maar hoe en wanneer weet ik nog niet.

Op moment van schrijven is dit hierboven de lay-out, dit moet dus echt anders! Dat groene vind ik helemaal niet leuk meer, ik koos dit vooral omdat het er redelijk overzichtelijk uitzag (met nadruk op zag) en mijn banner er goed in paste (ik wil een banner!). Dat meisje met die hoed had ik toevallig in een mapje staan en random uitgekozen.

Bovenaan mijn pagina staat (onder Elise Has A Blog!) ‘Lekker random en sporadisch’. Als je dit blogje bekijkt zul je het vast met me eens zijn dat het redelijk random is. Dat is het probleem ook niet, dat zit namelijk in ‘sporadisch’. Ik vind zelf dat als ik minstens één keer per week schrijf, ik niet erg sporadisch bezig ben. Dús past dat woordje daar niet meer.
Volgende probleem: Wat moet er dán komen te staan? Ideeën kunnen terecht bij ‘reageer’, dus als je wat weet: laat je horen!

Dit is even mijn update voor nu, morgen heb ik mijn laatste tentamen (economie, ook al zo’n leuk vak ;) ) en daarna gezellig vieren dat allerlei vrienden geslaagd zijn voor hun middelbare school! Gefeliciteerd allemaal! (:

Laat van je horen: reageer!

