Tag: little quiz

Je kent ze misschien wel: blogtags! Ik was een beetje aan ’t surfen en kwam deze hier tegen. Hij is Engels en ik heb eerlijk gezegd ook weinig zin om ‘m te gaan vertalen, maar ik neem aan dat je ’t alsnog wel begrijpt (: Lees verder als je enigszins geïnteresseerd bent!

—————————————————-

1. What time did you get up this morning?

Dat was kwart over 8. Ik sliep bij m’n vriend en hij moest op tijd op ’t voetbalveld staan, vandaar (het is zondag, normaal slaap ik uit hoor).

2. How do you like your steak?

Geen idee, ik eet ’t bijna nooit.

3. What was the last film you saw at the cinema?

The Green Lanturn, samen met twee vriendinnen waarmee ik een weekendje weg was naar Antwerpen. We waren net op tijd in de bios en moesten nog kaartjes kopen, maar wisten nog niet welke film we wilden zien. Het werd uiteindelijk dus deze, met dubbele ondertiteling omdat Belgen nu eenmaal Engelse films vertalen naar het Frans én Nederlands. Oh, en heel bijzonder was de film trouwens niet.

4. What is your favorite TV show?

Ik vond Charmed altijd helemaal geweldig, maar helaas is dat niet meer op tv (of ja, ergens weggemoffeld op de zondagmiddag of zo, maar niet meer elke avond). Verder is Friends geweldig, net zoals House. En ik ben misschien een beetje verslaafd aan GTST.

5. If you could live anywhere in the world where would it be?

Geen idee!

6. What did you have for breakfast?

Bij m’n vriend een schaaltje yoghurt met cruesli en thuis nog een bolletje met Philadelphia.

7. What is your favorite cuisine?

Chinees en Italiaans.

8. What foods do you dislike? or rather don’t prefer?

Rooie bieten en heel erg scherp eten.

9. Favorite place to eat?

Gezellig restaurantje of gewoon thuis, als de mensen waarmee ik eet maar leuk zijn en er een gezellige sfeer hangt.

10. Favorite dressing?

Eentje die over m’n sla gaat. I don’t care much.

11. What kind of vehicle do you drive?

Eh, een fiets. Ik heb niet zo’n haast met m’n rijbewijs.

12. What are your favorite clothes?

Mijn joggingbroek en slaapshirt zijn heel lief.

13. Where would you visit if you had the chance?

China, of New York, of überhaupt een geweldige plaats in Amerika, of Afrika, of… Damn ik wil buiten Europa!

14. Cup 1/2 empty or 1/2 full?

Halfvol (:

15. Where would you want to retire?

Maakt me niet zo veel uit, als er maar veel mensen rondlopen die ik lief vind.

16. Favorite time of day?

Avond.

17. Where were you born?

Winterswijk (het ziekenhuis daar dan)

18. What is your favorite sport to watch?

Voetbal, mits het EK of WK is (en de afscheidswedstrijd met Van der Sar was ook mooi) en met de Olympische Spelen kijk ik alles wel als ik er toevallig langs klik.  Verder nooit.

22. People watcher?

Eh, yeaa for sure :’)

23. Are you a morning person or a night person?

Toch wel ochtendmens denk ik. ’s Nachts ben ik moe.

24. Do you have any pets?

Op dit moment een hond en het konijn van m’n zusje.

25. Any new and exciting news you’d like to share?

Oeh, ik heb nog vakantie terwijl zo’n de rest van m’n vrienden naar school zijn (niet gezellig dus). Nou, dat was ’t wel.

26. What did you want to be when you were little?

Beroemd.

27. What is your best childhood memory?

Bezoekjes aan m’n opa en oma.

28. Are you a cat or dog person?

POOEEEEESSSS!!

29. Are you married?

Noes

30. Always wear your seat belt?.

Jep, braaf he.

31. Been in a car accident?

Nee, gelukkig niet!

32. Any pet peeves?

Ik moest ‘peeve’ even opzoeken :’) Ik erger me aan mensen die nadrukkelijk om aandacht vragen in plaats van hun problemen bespreken met een vriend/vriendin/whatever. Verder kan ik me mateloos irriteren aan mensen die het Nederlands verschrikkelijk vern**ken, door onder bijvoorbeeld een foto op Hyves de tekst “Ick en me susj” te schrijven. Grrr!

33. Favorite Pizza Toppings?

Quatre Fromaggi of Hawaï. Ik ken niet zoveel soorten eigenlijk.

34. Favorite Flower?

Ik zou ’t niet weten.

35. Favorite ice cream?

Ik haal altijd een bananen milkshake, maar Ben & Jerry’s zijn ook heul lekker!

36. Favorite fast food restaurant?

Geen idee, gewoon eentje waar de patat okee is. Ben geen fan van de Mac of BurgerKing of whatsoever en eet nauwelijks fastfood (oh wacht, kroketten zijn lekker).

37. How many times did you fail your driver’s test?

Not even once! Moet dan natuurlijk ook nog wel beginnen.

38. From whom did you get your last email?

Dit wordt een heel zielig antwoord: de Kruidvat. Ik krijg elke dag zo’n kortingsmail. Okee lach maar, ik ben vriendloos (snik).

39. What store would you max out your credit card?

De Bijenkorf misschien.

40. Do anything spontaneous lately?

Vast wel, maar ik kan er nu even niet op komen.

41. Like your job?

Nah. Folders doen is geen bal aan, maar het is maar twee uur per week en betaalt okee. Schoonmaken is wel goed te doen.

42. Broccoli?

Tuurlijk, maar dan wel met groentesaus.

43. What was your favorite vacation?

Misschien vorig jaar met mijn vriend naar Duitsland. Of dit jaar met mijn vriend en ouders naar Duitsland. Of dit jaar met vriendinnen naar Antwerpen (maar dat was meer een lang weekend). 

44. Last person you went out to dinner with?

Mijn vriend.

45. What are you listening to right now?

Niks, de tv staat aan achter mij maar niemand kijkt ernaar. 

46. What is your favorite color?

Rood.

47. How many tattoos do you have?

None. Tattoos zijn gaaf, maar ik weet niet of ik er ooit een laat zetten.

48. How many are you tagging for this quiz?

Jou! En laat het me weten (:

49. What time did you finish this quiz?

15:23. It’s a lazy sunday afternoon.

50. Coffee drinker?

Ja hoor!

Goed, dit was mijn tag! Ik vind ’t altijd leuk zulke dingen in te vullen, hoewel ik me afvraag of de antwoorden iemand interesseren ;) Als je ook een blog hebt geldt vraag 48 van de lijst voor jou!

2 thoughts on “Tag: little quiz

Laat van je horen: reageer!

