Mijn muziek favorieten van dit moment

De laatste tijd hoor ik een paar liedjes op de radio die ik echt helemaal te gek vind, en kort gezegd wil ik die graag even hier delen (:

Als je naar 3Fm luistert heb je ze waarschijnlijk al gehoord (hoewel het op dit moment ’90s request-week is, ook fijn!), tenzij je deze blogpost vér na 19 september 2011 (vandaag dus) leest. Maar dan nog zul je de nummers intussen wel kennen.

Christina Perri’s Jar Of Hearts is niet erg nieuw meer, maar zeker mooi! Persoonlijke favoriete zin: You’re gonna catch a cold from the ice inside your soul.

Het nieuwe nummer van Maria Mena is ook weer een gevoelig liedje, en ook weer erg mooi. Heel erg mooi. Normaal zijn haar liedjes nogal zoetsappig, en misschien is dit nummer dat ook wel, maar hoe dan ook is Homeless gewoon Heel. Erg. Mooi.

Toen ik Somebody That I Used To Know (Gotye featuring Kimbra) voor het eerst hoorde, vond ik ‘m vooral heel erg vreemd. Het begin was nogal saai, hoewel het refrein wel best oké was. Dit nummer scheen in Australië Adele van nummer 1 te hebben gegooid, en da’s wel even een melding waard. Dit is zo’n nummer die hoe vaker je ‘m luistert, hoe mooier hij wordt. En wát is ‘ie mooi.

Deze nummers sprongen er gewoon écht uit, ik kan ze uren achter elkaar luisteren. Wat vind jij van deze nummers?

One thought on “Mijn muziek favorieten van dit moment

Laat van je horen: reageer!

