Are You Happy Now?

Ten eerste een kleine sorry voor de mensen die na een week weer eens gingen kijken of hier op deze blog alweer wat geschreven was en die teleurgesteld afdropen. Mijn reden? Moeha, die heb ik niet, ik had gewoon huiswerk. En lekker vakantie. En niet zo’n zin. Sorry, dit blogje is ook maar een hobby (:

Goed, traantjes drogen want nu schrijf ik toch weer en heb je weer even 10 minuten wat te doen (want ik neem aan dat je je verveelt als je hier komt kijken).

Ken je Megan&Liz? De zingende tweeling van Youtube? Na deze blogpost ken je ze waarschijnlijk wel. (Kijk anders eens naar die foto daar rechts, dat zijn ze namelijk) Ik heb ooit eens over ze geschreven, maar intussen zijn er dingen veranderd. Zo zijn ze een stuk professioneler geworden (lees: ze werken met professionals, dus het lijkt allemaal veel mooier. Zij zelf zijn nog steeds gewoon even goed) en zitten ze niet meer achter een webcam met enkel één gitaartje. En gelukkig gebruiken ze hun nieuwe professionaliteit voor een heel mooi goed: ze maakten een nummer voor StepUpToBullying.org

Hun eerste versie van dit nummer is een Lyric Video. Je ziet dus alleen de lyrics in beeld komen. Klinkt misschien saai, maar ik heb zo het idee dat wij normaal gesproken niet zo naar de lyrics (dat zijn de songteksten, voor als je dat nog niet door had) van het nummer luisteren. Dus nu het vriendelijke verzoek even naar de Lyric Video te kijken/luisteren:

Gelezen? Gehoord? Gehuild? Mooi istie hè? (Als je nee zegt mag jij je in een hoekje gaan schamen, foei! Wegwezen jij).

Enfin, dan nu de videoclip zelf. Hun eigenste echte videoclip, trouwens. Zover ik weet. Ik moet zeggen dat die meiden ontzettend goed kunnen acteren, vooral omdat dit hun eerste keer is (alweer: zover ik weet, maar ze geven het zelf aan dus het zal wel zo zijn).

Wastie niet mooi? Ik vond ‘m écht, écht heel mooi. En als je denkt dat ze enigszins overdreven hebben met het pesten: no way. Dit is hoogstwaarschijnlijk nog maar een understatement, want uiteindelijk loopt het voor hen uitzonderlijk goed af.

Goed, als jij het nummer intussen nog niet zat bent, raad ik je nog eventjes aan naar dit filmpje te kijken: de Fan Submission Video.

Mocht jij een stomme gemene pestkop zijn en de boodschap nog niet snappen, dan ga je verdorie héél snel in een hoekje zitten en dit liedje luisteren tot jij het wel snapt. Maar jammer genoeg hebben de grootste bullies het waarschijnlijk niet eens door..

One thought on “Are You Happy Now?

  1. Mijn zusje is helemaal dol op Megan en Liz. Ik vind het liedje ‘Runaway’ erg mooi maar verder ben ik niet heel dol op hun. Ik vind dat het blonde meisje een beetje raar uit haar ogen kijkt. Beetje te overdreven ;p Verder maken ze wel redelijk leuke muziek hihi

Laat van je horen: reageer!

