Harry Potter intro’s

Op youtube kom je vaak onverwacht de leukste, mooiste of ontroerendste filmpjes tegen. Ik ben enorm fan van Harry Potter (vooral van de boeken, maar de films mogen er ook zeker wezen) en ik was dan ook erg onder de indruk van de filmpjes gemaakt door de gebruiker “cjj72”. Deze 20-jarige Amerikaan (meer info over hem/haar kon ik zo gauw niet vinden) heeft onder andere introfilmpjes gemaakt voor elke Harry Potter film. Het lijkt net alsof ze voor een tv-serie van Harry Potter zijn gemaakt (hoe cool zou dat zijn, een tv serie van Harry Potter?!). Omdat ik echt NIET kon kiezen welke ik hier zou plaatsen heb ik maar gewoon voor de eerste film gekozen. De muziek is van Great Northern en heet ‘Houses’, een nummer wat echt zó goed past!

Ik raad je zeker aan ook de andere delen eens te bekijken!

Chamber Of Secrets [deel 2]

Prisoner of Azkaban [deel 3]

Goblet Of Fire [deel 4]

Order Of The Phoenix [deel 5]

Half-blood Prince [deel 6]

Deathly Hallows [deel 7] (hier staat bij pt. 1, dus er is een kans dat er ook nog een pt 2 komt)

One thought on “Harry Potter intro’s

Laat van je horen: reageer!

