Ik heb een smartphone

Sja, ik moest er ook maar eens aan geloven. Mijn oude telefoon was mijn trouwe LG coockie, waarvan het scherm bijna onleesbaar was door de krassen en je vijf keer moest drukken met je nagels voordat het touchscreen doorhad dat je ’t tegen hem had. Oh, en internetten was al helemaal een ramp dus ik bespaarde mezelf die moeite maar.

Maar nu ben ik dan toch geswitchd (dat schrijf ik vast ferkeerdt). Waarom? Sja, goed voordoen doet goed volgen.. Ofzoiets. Ik was weer een van de weinige noobs die nog geen slimtelefoon had. Zoals ik al zei was mijn oude telefoon een bron van frustratie geworden en ik vond ’t wel prettig ook eens te kunnen whatsappen.

Ik heb gekozen voor de Samsung Galaxy Ace, omdat deze toevallig in de aanbieding was. Ik heb een sim-only abonnement genomen omdat ik denk dat dat ongeveer goedkoper is. Hoop ik.
Tot nu toe ben ik érg blij met mijn telefoon! Het beeldscherm is tienduizend keer beter en alles werkt lekker soepel. Nadeel: vorige week flipte hij spontaan en waren al m’n foto’s verdwenen. Ook kon ik alle apps opnieuw downloaden..

Dit hele stukje heb ik getypt op mn nieuwe fabulous telefoon (nadat ik de app daarvoor weer opnieuw had gedownload natuurlijk) dus ’t zou er wel niet helemaal supernetjes op komen. Maar dat heeft ook wel weer z’n charme. Ook heb ik ingesteld dat dit stukje er 2 uur ’s middags automatisch op komt te staan. Gewoon, om te checken. Ben benieuwd (:

Edit: ik heb ‘m op mijn laptop toch maar even iets aangepast. Hij kwam er ten eerste niet om 2 uur op (hij kwam d’r helemaal niet op zelfs) en verder is het één lap tekst geworden, zonder iets van normale enters. En heb d’r ook maar een screencapture bij gedaan (die ik overigens niet van internet heb gejat maar zelf heb gescreencaptured van een whatsappgesprek). Qua blogjes typen gaat dus niets boven mijn laptop..

One thought on “Ik heb een smartphone

Laat van je horen: reageer!

