Tag: Mijn handschrift

Zo uniek als iedereen is, zo hebben we ook allemaal een eigen handschrift. Sommigen zijn érg mooi, sommigen moet je met een loep bekijken en van sommigen krijg je vooral hoofdpijn. In deze tag (die ik overnam van misslipgloss.nl) laat ik jullie mijn (ultrahippe) notitieboekje zien met mijn handschrift.

Overigens negeer ik hier lekker volkomen het feit dat ik de afgelopen dagen niets gepost heb, terwijl ik de dagen daarvoor elke dag wat postte. Ach, ik ben maar een druk studentje, leer er maar mee leven (:

De foto’s voor deze tag maakte ik een poosje geleden al, ze zijn dus al niet helemaal nieuw meer. Toen ik de foto’s maakte had ik mijn boekje nog niet zo lang, intussen heb ik ‘m al wat vaker gebruikt en is ie dus al wat voller. En minder mooi, waarschijnlijk.

Mijn notitieboekje. Normaal gesproken is hij ietsje minder fluorescerend. Het boekje heb ik van de Hema, de Flügelsticker van de Zwarte Cross en die pen heb ik gewoon gejat uit ons huiselijke pennenbakje.

Voor elke foto geldt: klik voor groter!


Eerste pagina, ik teken echt vreselijk vaak dat ‘=)’ poppetje..

Als ik me verveel of iets dergelijks teken ik ook vaak van die mangapoppetjes. Mijn schoolschriften staan erg vól mee! Ook bloemetjes en bordjes (bórdjes? Ja, bordjes. Zo eentje die je in het gras zet en waarop staat ‘niet op het gras lopen’ of zoiets. Nee, ik was nooit erg artistiek).


Gedeelte van een lijstje met de uitgaven die ik deed in Antwerpen. Ik probeerde mijn uitgaven een beetje binnen de perken te houden, vandaar dat ik ’t even bijhield. Zelfs de koffie van €1,50 (ongeveer) staat er op..

En dan nu de tag zelf! Dit waren de vragen:

  1. Wat is de naam van je blog?
  2. Waarover blog je en waarom?
  3. Schrijf je Twitter bio over.
  4. Wat schrijf je altijd op als je een nieuwe pen uittest?
  5. Wat is/zijn je favoriete quote(s)?
  6. Welk liedje heb je als laatst geluisterd?
  7. En wat is je favoriete muziek?
  8. Is er iets geks met jouw handschrift? Vertel.

Dus zie hier: mijn handschrift. Ik ben al blij dat mensen het gewoon kunnen lezen zonder steeds te moeten vragen daar nou eigenlijk staat. De v’s en u’s lijken nog wel veel op elkaar, maar over het algemeen valt dat ook wel te ontcijferen. Al met al blijf ik wel een onregelmatig handschrift hebben, want ik schrijf eigenlijk nooit echt alles even groot. Vooral bij laaaange teksten begint het heel netjes en na een poosje worden de LETTERS STEEDS GROTER en dan weer kleiner en dan schuiner en dan juist weer niet. Maar ik denk dat ik daar niet de enige in ben ;)

Laat van je horen: reageer!

