Heel heel heel erg eng

Ik kan niet tegen horrorfilms. Ik heb Saw (de eerste) gezien, maar dan wel samen met een vriendin. En een deken over ons hoofd heen. Ik kan alle horror/thrillers die ik gezien heb op één hand tellen (Saw, The Grudge, Final Destenation III… Meer weet ik even niet) en verder heb ik er gewoon een godganse hekel aan. Bah.

Daarom heb ik ook NIET op de volgende link geklikt. Een vriendin (diezelfde als die met die deken) zette deze op Facebook, en waarschuwde me via msn even dat ik er vooral niet op moest klikken omdat ik daar niet tegen kan (oké wauw ik ben een watje..). Wel raadde ze me aan deze op m’n blog te zetten, voor als iemand wél van lekker griezelen houdt. Ze schrok er zelf ook HEEL erg van zei ze. Ik ga er verder niets over zeggen, maar laten we het erop houden dat zij bepaalde redenen opnoemde waarom ik ‘m absoluut NIET wil zien.

Hier is de link: http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217.

Laat je even weten wat je ervan vond? ;)

7 thoughts on “Heel heel heel erg eng

  1. Omylord ik schrok zo de eerste keer hè, ik dacht het gebeurt toch niet nog een keer dus ik deed mijn koptelefoon af. Maar ik schrok me nog dood aaaaaaah nu durf ik niet verder te kijken

  2. Ik had ‘m gister op m’n telefoon gekeken.
    Nu keek ik ‘m op de computer en schrok ik omdat ik niet verwachte dat hij ineens automatisch zou bewegen… hahaha, nice!

Laat van je horen: reageer!

