Naar de virtuele kapper

We kennen allemaal 3D-films, want die zijn helemaal hip tegenwoordig. En bij de C1000 krijg je nu ook al Wesley Sneijder in 3D (moet je wel zo’n kekke cyaan-rood brilletje hebben). Maar wist je dat je ook in 3D kunt horen?

Het volgende geluidsfragment schijnt al te bestaan sinds 1996. Misschien ken je het ook wel, het is de “Virtual Barber Shop”. De virtuele kapper dus. Zoek een koptelefoon (nee geen oortelefoontjes, koptelefoon), doe je ogen dicht (en al het achtergrondgeluid uit..) en geniet van de virtuele knipbeurt van Luigi, de Italiaanse gay-kapper. Hij heeft een beetje een aparte manier van werken – zo heb ik nog geen enkele kapper een plastic zak zien/horen gebruiken –  maar het is zeker de moeite waard Luigi een kans te geven.

Hè verdorie. Ik heb het bestandje al eeuwen op mijn Mp3/telefoon staan, maar ‘om veiligheidsredenen mag dit bestand niet geüpload worden’. Ik zag dat hij op youtube stond, maar dat filmpje/geluidsfragment kan ik op de één of andere manier ook niet invoegen. #$&^%$

Nou, als je graag tabbladen opent en dood gaat van nieuwsgierigheid raad ik je aan eventjes HIERZO ( <– daarzo) op te klikken. Dan kun je alsnog naar de Italiaanse barbershop.

En dan hier nog een smiley met een koptelefoon op:

d(^_^)b

One thought on “Naar de virtuele kapper

  1. Haha deze is leuk hé? Ik heb hem vier jaar geleden ofzo voor het eerst gelezen. Toen keek ik ook echt om toen de deur ‘dicht’ ging. Hij is erg leuk! Froot heeft je deze inspriratie gebracht of kwam hij tot jezelf? Ik las hem op froot en toen kwam hij weer bij mij boven. Toevallig dadt dit zo gelijk was haha

Laat van je horen: reageer!

