Mijn week #2

Gewoon weer een stukje over mijn afgelopen week. (zonder foto’s, huilie huilie)

Maandag:

– Sta je nietsvermoedend in de keuken, krijg je ineens de vraag of je mee gaat stappen. Carnaval. Ehm.. Oké!

– Toekijken hoe degene naast je een boete krijgt voor fietsen zonder licht. Mooie woorden tegen oom agent konden hem niet helpen.

– Vond een bierhoudertamboerijn op mijn bagagedrager (inclusief diepzinnige tekst op de achterkant). Welbedankt meneer/mevrouw carnavalvierder!

Dinsdag:

– Brood begint na anderhalve week te beschimmelen als je ’t in de kast bewaard. Ik vond tenminste een blauw hoekje op één sneetje. Uit voorzorg heel brood maar weggemieterd.

– Zit je rustig in de klas, begint de laptop van m’n buurvrouw ineens te roken. Schrik, paniek en stank volgde. Geen idee of het ooit nog goed komt met ’t arme ding.

– De peer her-uitgevonden. Wat zijn die eigenlijk lekker!

– Mijn opleiding weer door het slijk zien gaan op het journaal. Je gaat er bijna aan wennen.

Woensdag:

–  Voor het eerst in m’n leven Bambi gekeken, nadat ik tegen een vriendin zei dat ik die film nog nooit gezien had. En ik hoefde niet eens te huilen toen z’n moeder dood ging. Ik ben harteloos.

Donderdag:

– Fetablokjes op brood is best lekker.

– De olie uit het potje van de fetablokjes zit overal en nergens na het leeghalen van het potje. Vreselijk.

– Sims 3 gekocht. Tot ziens huiswerk!

– Even mijn SDkaart uit mijn telefoon en in m’n laptop doen. Vervolg: al mijn foto’s verdwenen.. NEEEEE! (had nog een leuke blogpost in gedachten, maar de bijbehorende foto’s zijn dus foetsie..)

Vrijdag:

– Door te zware koffer niet kunnen fietsen en dus met mijn niet-bestaande snelwandelskills heel hard Zwolle doorlopen om mijn trein te halen. Ben ik er eindelijk met verzuurde kuiten, kom de lift er pas na een halve minuut aamrammelen. Je raadt ’t al: trein gemist.

Zaterdag:

– Naar Bochelt en weer terug getjoekt voor de galajurk van m’n zusje. Ook nog hele vieze koffie gedronken waarvan de helft al op ’t schoteltje lag voor ik iets had aangeraakt.

– Frikandellen smaken om half 4 ’s nachts wél lekker. Vooral met een kilootje mayo.

Zondag:

– Begonnen aan Pokémon HeartGold (geleend van een vriend) op de DS van m’n zusje. Omdat dat gewoon harstikke keileuk is.

– “Goh jij studeert toch journalistiek in Zwolle?” Ja. Jaahaa. JAAAHAAA. Damn.

One thought on “Mijn week #2

Laat van je horen: reageer!

