Reclame uit de oude doos: Prince Cosmy van LU

 Hier moest ik aan denken door mijn vorige post over ‘normaal’. “Niet normaal gewoon. Drng? Waar komen die vandaan?!”

Wat is hij eigenlijk ontzettend fout. En stiekem toch leuk, want ik ben hier dus mee opgegroeid. Deze reclame verscheen tussen de geweldige tv programma’s door op FoxKids. Bij de comments op youtube staat dat hij rond 2001 op tv was. Toen was ik zo’n 9 jaar. En ja, ik keek waarschijnlijk ook veel reclame. Ik denk dat ik de meeste nu nog wel ken. Onder andere deze dus!

4 thoughts on “Reclame uit de oude doos: Prince Cosmy van LU

Laat van je horen: reageer!

