Vraagje aan jullie

Ik loop nu een poosje rond met een idee, maar ik vraag me af of iemand hierop zit te wachten. Hier (na ’t klikken even scrollen naar beneden) heb ik al eens laten horen hoe ik zing, en mij leek ’t eigenlijk wel leuk om nog eens zoiets te plaatsen. Maar is dat leuk, weer zo’n youtubevideo van iemand die denkt dat ze kan zingen?

Dus alsjeblieft, zeg het! Laat het me weten. Via facebook, twitter, een comment, hoe dan ook.
Als je het me afraadt, zeg het me. En als het je leuk lijkt, welk nummer zou dan een goed idee zijn?

Ik weet serieus niet of dit een goed idee is, dus laat ik jullie beslissen. Als meerdere mensen dit niet leuk vinden doe ik het gewoon niet, simpel zat (:

ps. link naar youtube: http://www.youtube.com/watch?v=RPQS8N_jgM0

8 thoughts on “Vraagje aan jullie

  1. Het filmpje doet het bij mij ook, damn girl, je kan goed zingen! No joke. :| Ik had eerst het idee, voordat het filmpje laadde.. god, wat staat mij nu weer te verwachten. Girl, je Engels is goed, heel vloeiend, het liedje verloopt supersoepel. Ik zeg JA! Ga ermee door. :)

  2. Of je meer filmpjes op youtube wilt zetten moet je natuurlijk zelf weten, maar ik vind in ieder geval wel dat je mooi kan zingen! Ik was even bang, zoals je al zei: “weer zo iemand die denkt dat ze kan zingen”, maar ik vind je echt goed!

Laat van je horen: reageer!

