Suggesties voor je bammetje

Brood is lekker. Voor mensen die het saai vinden om elke dag hun bammetje te beleggen met kaas, heb ik een paar suggesties.

* Philadelphia en aardbei. Net ontdekt en nu al mijn favoriet. Metsel je hele boterham dicht met philadelphia en plak ‘m dan vol met plakjes aarbei. Geloof me: het is goddelijk.

* Pindakaas met hagelslag. Ja, écht. Het smaakt naar Snickers en geef toe: Snickers zijn lekker. Ook hier weer je hele boterham dichtmetselen en daarna de hagelslag strooien. Niet te veel, da’s niet zo lekker. Gewoon zo veel dat als je je boterham op z’n kop houdt, er niets meer af valt (je kan de hagelslag ook gewoon heel hard aandrukken, om vals te spelen).

* Kaas met mayonaise. Ik heb ’t al jaren niet meer gehad, maar ik weet dat ik ’t vroeger altijd lekker vond.

* Garlan met plakjes komkommer. Garlan is dat knoflooksmeerspul, maar ik hou van knoflook (ik stink vast verschrikkelijk) dus ik vind ’t lekker. Ja, daar kan ik verder niet zo veel over vertellen verder.

* Brie. In combinatie met een broodrooster. Wel tussen twee sneetjes brood in doen hoor, anders wordt ’t geklieder. Gesmolten brie, mjam..

Nog andere suggesties?

13 thoughts on “Suggesties voor je bammetje

Laat van je horen: reageer!

