We kijken.. we wachten..

Wachten is vervelend. Wachten in de rij voor de kassa, wachten op een pakketje, wachten op de bus, de trein…

Ik wacht op dit moment al anderhalve week op een cijfer. Een cijfer die me vertelt of ik eindelijk mijn propedeuse mag ophalen, of dat ik… Sja, wat eigenlijk? Van school wordt gegooid? Eigenlijk heb ik geen idee wat er dan gebeurd, en ik wil er ook nog even niet aan denken.

Dus, this is the moment. Een dezer dagen moet mijn cijfer bekend zijn. En in de tussentijd ververs ik mijn schoolmail om de tien minuten, spring ik op als ik een mailtje binnenkrijg en zak ik teleurgesteld terug in m’n stoel als dit mailtje over iets heel anders (totááál niet boeiends) gaat.

Wie zingt er mee?

6 thoughts on “We kijken.. we wachten..

  1. Dat is zo vervelend! Ik heb ook superlang moeten wachten op mijn laatste cijfer, op die bevestiging dat ik mijn propedeuse had. Ik ga heel hard voor je duimen dat je binnenkort je propedeuse mag ophalen!

Laat van je horen: reageer!

