Google brought you here, again

Mensen zoeken wat af op google. En nog steeds komen ze af en toe eens langs dit blogje. Ongeveer een half jaar geleden postte ik al wat zoekopdrachten waardoor men hier kwam, en opnieuw ga ik dit zeer originele concept uitvoeren. Minder gelul, hier komt ‘ie!

 

Harry Potter and the deathly hallows part 2
Wat is er zo bijzonder aan deze zoekopdracht? Hij is mijn populairste! En daar houdt ’t verder op, want ik snap ’t eigenlijk ook niet zo goed.

Aandachttrekkerij
Wat verwacht je van zo’n zoekopdracht eigenlijk? Een middeltje tegen aandachttrekkerij? Een how-to gids?

Wat is kony
Ja, zo klinkt kony als een nieuwe hippe camera. Overigens heb je wel onder een steen geleefd zeg.

10 year old
Niet waar, ben bijna 20! En Nederlands!

Queen
Gewoon, Queen. Niets meer en niets minder. No king; queen. Hoe vaker je ’t leest, hoe gekker het eruit ziet. Queen queen queen.

Vrijdoos
Uhu, ja. Vrijdoos. Voelde jij je soms een vrijdoos? Hoopte je er hier eentje te kunnen kopen/verkopen? Wat is een vrijdoos eigenlijk? Iemand die… graag vrijt? Een lekkere hankplek om in te comazuipen?

Wat is hoofdpijn?
Verdomde lastig, vooral.

Elise reclame
Reclame, voor mij? Aw, had je niet hoeven doen.

stop er mee ik vidn het nie meer leuk
Wat je wel vidn is mijn blogje. Hoe, dat sanp ik ook neit.

Ik zoek iets zomaar ??
En je vindt het ook nog!

pffffft
Ja, pffffft zelf!

Bepaal jij wat goed voor me is
En óf ik dat doe. EN JE GAAT ‘T LEUK VINDEN. LÉÚK ZEG IK JE.

creepy [eop;e
Nee jij bent pas creepy, met je [eop;e. Is dat geheimtaal? Gaan ze me morgen omleggen? Zeg het me, doe niet zo creepy!

willah face book
Ik willah dat jij face book aan elkaar schrijft. BAM, in your facebook.

schoenmaat koningin beatrix
Waarom? Gewoon, waarom? Word je zo blij als je dit weet? Ik zou zeggen, gooi een kaarsenhouder naar haar en misschien gooit ze haar schoen terug.

originele idee voor bonte avond
En die dacht je te vinden door dit in te typen. Wauw, jij mag vies geluk hebben als je ’t zo makkelijk gevonden hebt.

Ik zie dat ik nóg wel weer een post kan vullen en wie weet ga ik dat wel weer eens doen. Mensen blijven domme dingen googlen, dus dat komt wel goed.

7 thoughts on “Google brought you here, again

  1. Pingback: Google brought you here #3 | Elise's blog

Laat van je horen: reageer!

