Ja nou kijk, wat ik dus wilde zeggen

Ja nee kijk, ik was echt heel druk en zo. Want ik moest echt heel veel doen voor school. En bijpraten met vrienden, da’s echt belangrijk hoor. En Harry Potter 7.1 had ik al weer een hele poos niet gelezen en ik had nóg meer vrienden waarmee ik moest bijpraten. En en en! Ik moest werken, nou poeh hallóó da’s hard werken hoor. Schoonmaken wordt onderschat, ik zeg ’t je. En ehm, folders doen ook, da’s zwaar hoor echt echt écht. En toen had ik ’s avonds óók nog feest! Ja nou ja zo sociaal als ik ben moest ik wel gaan natuurlijk. En nou ja dan wordt ’t laat enzo. En ik MOEST ook nog echt naar Walibi. Ja echt. Nou was heel leuk en dus ook heel druk en zo dus. Weet je wel hoe lááát je dan thuis bent. En de McDonald’s dan, da’s toch ook iets wat je moet bijhouden. En ja nou volgend weekend moet ik zingen dus dat moet ik helemaal oefenen en joh da’s me veel werk man, je zult ’t niet geloven.

En ik had geen inspiratie, dat ook.

6 thoughts on “Ja nou kijk, wat ik dus wilde zeggen

Laat van je horen: reageer!

