Elise has a one-year-old blog

” Hoihoi!

Aangezien mijn vorige blog op blogspot spontaan is verdwenen, heb ik (alweer!) besloten een nieuwe te beginnen en tadaa, daar kijk je nu naar (:

Ik heb de standaard titel maar laten staan, die vond ik ergens nog wel leuk (Hello world!…). “

Zo begon mijn aller eerste post op dit blogje. En dat is vandaag precies een jaar geleden!

Eigenlijk is deze datum niet eens zo boeiend. Omdat ik niet dagelijks schrijf en er soms wel meer dan een maand tussen twee posts zit, heb ik ook nog niet echt een gigantisch archief van geniale blogposts opgebouwd om met jullie te delen. Toch kruip ik wel heel dicht richting de 100 (HONDERD. Da’s ook veel, hoor) en ach, er is weer een jaartje voorbij. En zoals we dat allemaal doen met verjaardagen gaan we zingen, trakteren (geintje hoor, je krijgt niks) en terugblikken op een fantastisch jaar. Want poe héé, dat was ’t wel.

Eerst even een schouderklopje voor mezelf, dat ik überhaupt het jaar heb gehaald. Ik ben vaker blogjes begonnen, maar na drie posts hield ik het al niet meer vol over vergat ik ’t gewoon. Het feit dat ik journalistiek studeerde heeft dus wel enig nut gehad voor mijn doorzettingsvermogen (:

Ik zit dus met mijn artikeltjes krap aan de honderd. Daartussen zitten veel flutartikeltjes waar ik liever nooit meer naar omkijk, maar ook een paar die erg geliefd zijn. En dan wel geliefd door jullie! Mijn meest bekeken posts zijn:

  1. De homepage. Ja, haha, logisch hè. Oké die was flauw. Op 1. staat namelijk, op de homepagina na dus, dit hyperenthousiaste artikel over Harry Potter 7.2
  2. Over mij en deze blog is ook heel populair. Op zich niets vreemds, als ik bij ’n nieuwe blog kom ga ik ook altijd even checken wie ’t schrijft.
  3. De meest irritante reclame: het Dolfinarium is ontzettend populair en daar ben ik natuurlijk enorm blij mee. Hij werd zelfs in fora genoemd en van allerlei kanten kwamen mensen even kijken. Leuk!

Verder vind ik ’t erg leuk dat er de afgelopen maanden een enorme groei in bezoekers is gekomen. In ’t begin was ik al blij dat er iemand de moeite nam een reactie achter te laten, tegenwoordig word ik overladen bij de comments, op facebook en via andere wegen  (ja echt, ik vind ’t veel!). Aan de statistieken is ’t ook te merken, jullie komen van overal. Da’s toch fijn, dat je weet dat je gelezen wordt :)

Het leuke is dat ik op deze manier ook andere bloggers ontmoet en ga ontmoeten! Dat had ik nóóit verwacht, dat dat via deze weg ook nog kon. Ik kom steeds leuke nieuwe blogjes tegen en ga ze volgen, en andere leuke bloggers volgen mij weer. Het is één grote gezellige gemeenschap van allerlei verschillende leuke mensen en ik ben blij dat ik deze mensen heb ontmoet/ga ontmoeten.

Ik ben van plan gewoon lekker door te bloggen. Ik heb gewoon simpelweg geen reden om te stoppen! Ik schrijf iets altijd zodra het mij uitkomt, en dat is toch wel ongeveer 3 keer per week (oké, afgelopen weken niet echt). Soms wat meer, soms wat minder (als je dat nou een beetje vervelend vindt, mag je van mij dit blogje wel even volgen hoor. Daar rechts kun je dat doen, het wijst zich allemaal vanzelf). Ik ga sowieso van de zomer een fatsoenlijke url regelen, want Elisehasablog komt ook m’n neus uit. Iets van Eliseheefteenblog.nl, maar dan origineler. Dus als je een leuke suggestie hebt: kommaardooorrrrr!

Dus lieve lurkers (altijd lezen maar nooit reageren), vrienden, abonnees, Muggles, followers, mensen die voor ’t eerst langskomen, mensen die perongeluk op de verkeerde blog terecht kwamen, mensen die mij helemaal niet aardig vinden maar alles toch lezen… Wat fijn dat jullie mijn stukkies hebben gelezen en dat jullie bléven lezen. Ik ben heel blij, en ik hoop dat jullie dat ook een beetje zijn.

Hoppa! Op naar nóg een jaartje!

17 thoughts on “Elise has a one-year-old blog

  1. Gefeliciteerd! :) Ik blog de laatste tijd ook alleen maar als ik er even tijd voor heb, niet vaak dus. Maar je blogt toch voor jezelf, dus dat boeit dan toch niet heel erg veel. Op naar verjaardag nummer 2!

Laat van je horen: reageer!

