Afschieten die vieze kk pedofielen

Niet mijn mening hoor, die titel. Dat zeg ik alvast even. Ik vond ’t op twitter, toen ik even wilde zoeken of aflevering twee van het programma ‘Jong’ al begonnen was. Ze hebben het namelijk deze twee afleveringen over een pedofiele man. Ook over een jongen die jarenlang misbruikt is. Hoe erg ik dat vind, daar wil ik het even niet over hebben. We gaan het hebben over ‘die kk pedofiel’.

Pedofielen zijn fout, want ze zitten aan kinderen. Mee eens? Ja, tuurlijk ben je het hier mee eens. Of… toch niet? Want zitten álle pedofielen aan kinderen? Denk het niet hè? Er lopen er genoeg rond die verliefd worden op jonge kinderen, maar hier niets mee doen. Ze weten heel erg goed dat ’t hartstikke fout is. Dus doen ze er niets mee. Helemaal niets.

Kun je je dat voorstellen? Verliefd op iemand, maar weten dat je hier nooit, maar dan ook nóóit iets mee mag doen. Want als je het wel doet, doe je mensen pijn. En je draait de bak in. Voor de rest van je leven ben je ‘die vieze kk pedo’.

Pedofilie: verliefd worden op kinderen. Homofiel: verliefd worden op mensen van je eigen geslacht. Het is allebei afwijkend van ‘de standaard’, maar logischerwijs mag je niet aan kinderen zitten. Aan homo-zijn kun je niets doen. Je bent zo geboren. Aan pedofiel zijn kun je niets doen, je bent zo geboren. Maar homo’s mogen verliefd worden, dit delen met anderen. Pedofielen zitten voor de rest van hun leven opgesloten in hun gevoel. Ze mogen het niet, natuurlijk mag het niet. Maar die gevoelens, die blijven. Want dat is wie ze zijn.

Op moment van schrijven moet ik deel 2 nog zien, maar ik denk niet dat die aflevering mijn mening zal doen veranderen. ‘Jong’ heeft mijn mening over pedofilie alleen maar versterkt. Het is zo fout als maar kan, maar je kan die mensen er niet de schuld van geven. Ze zijn zo geboren.

Wat ik wel even duidelijk wil hebben is dat zodra je als pedofiel wél gehoor geeft aan je gevoelens (en je dus pedoseksueel bent) alles anders wordt. Daar heb ik geen woorden voor (eh, jawel, genoeg zelfs, maar dat wil ik hier niet neerzetten).  Ja sorry, je blijft nou eenmaal met je fikken van kinderen af. Dat was even een fijne plotwending hè?

Ook vergelijk ik homo-zijn niet met pedofilie. Het enige wat overeenkomt tussen die twee is dat het afwijkt van ‘de standaard’ (namelijk hetero zijn). Ik heb niets tegen homo’s.

8 thoughts on “Afschieten die vieze kk pedofielen

  1. Ik had de aflevering ook gezien en ben het met je eens. Zolang ze er niets mee doen, heb ik niets tegen pedofielen, want zo ben je nou eenmaal geboren.

  2. Ja, lastig zoiets! Je zal er maar meer geboren zijn. Het is eingelijk jammer dat het geen “ziekte” is. Dat er nog een mogelijkheid was het te genezen. Maar het blijft toch moeilijk pedofielen los te zien van pedoseksuelen… Het blijft een vreemde gedachte dat zij kinderen aantrekkelijk vinden.

  3. Goed dat je hier een artikel over schrijft, want ik wilde het ook nog kijken maar wist niet meer hoe het heette.
    Ik heb dezelfde mening als jou (en vele anderen) maar ik wist het verschil niet tussen pedofiel met gevoelens en pedofiel die hier gehoor aan geeft (pedoseksueel) waardoor ik alle pedofielen haat (natuurlijk) maar door jouw stukje alleen al twijfel ik nu of ik echt alle pedofielen moet haten (omdat ik dus altijd gelijk dacht dat alle pedofielen ook aan kinderen zitten, en daar wordt ik agressief van!)
    Maar goed, ik ga het toch nog een keer kijken!

Laat van je horen: reageer!

