Youtube aanraders! Deel 4

Het is al weer máánden geleden dat ik Youtube aanraders heb gegeven. En terwijl ik dit typ denk ik dat niemand erop zit te wachten, maar dat geeft niet. Na de eerste, tweede en derde is hier mijn vierder Youtube-aanraders-artikel.

JacksGap is een jongen met te veel vrije tijd, die samen met zijn tweelingbroer niet erg zinnige maar des te leukere filmpjes maakt. Zijn naam komt van een ‘Gapyear’, een tussenjaar. Hij doet dus een jaartje niets,behalve youtubefilmpjes maken dan.

PistrolShrimps zijn twee jongens die zichzelf als het ware in films monteren. Zo hebben ze al een aardig hoopje Harry Potter-afleveringen, maar ook Lord of the Rings komt voorbij. Snap niet helemaal wat ik bedoel? Ik laat je een voorbeeldje zien:

TayZonday lijkt nep. Want het kán niet. Die stem bij die jongen. De puberteit heeft ‘m hard geraakt en dat klinkt, inclusief mooi gegalm, nog na in z’n stem. Deze donkere knaap kan geweldig zingen, en zelfs het oplezen van de ingrediënten op een shampoo fles wordt interessant als hij ’t doet. Hij heeft pas écht ‘the voice’.

DaveDays doet een beetje vanalles. Hij maakt van vreselijk, afschuwelijk liedjes nog iets fatsoenlijks en hij covert wat nummers. En hij maakt ook gewoon leuke filmpjes. Manusje van alles, die ’t nog goed doet ook nog.

Ik zat eraan te denken nog een deel 5 te maken, maar dan moet ik wel betere subscripties hebben dan die ik nu heb :’) Helaas zijn er een paar van de vorige 3 delen gestopt, hoewel sommigen nog wel eens de neiging hebben ineens weer op te duiken. Hoe dan ook, ik hoop dat ik je weer verder heb geholpen in de wondere wereld van Youtube! (of ik heb je geholpen met je verveling. Of met dingen uitstellen. Hoe dan ook, graag gedaan)

6 thoughts on “Youtube aanraders! Deel 4

Laat van je horen: reageer!

