Vragen die écht belangrijk zijn

Een het-is-niet-echt-een-tag-tag, dus dan mag het. Overgenomen van Nicole: de écht belangrijke levensvragen. Dus hou je vast en huiver, want het zal je leven veranderen en inspireren. Of je hebt in ieder geval weer 2 minuten iets te doen.

Hoe eet je je eieren het liefst?
Gebakken aan twee kanten, maar dan zó dat de dooier nog een beetje zacht is. Da’s nog een hele kunst, hoor.

Favoriete planeet?
Saturnus en Jupiter zijn wel gaaf want die zijn gigantisch. De Aarde is lief want anders was ik er niet, Venus schijnt een vrouwenplaneet te zijn dus da’s goed, Mars is gewoon lekker, Pluto is lief en klein, Mercurius klinkt cool, Uranus klinkt alleen leuk in ’t Engels en Neptunus klinkt érg machtig. Verder heb ik geen enkel flauw idee.

Vouw je of prop je je wc-papier?
Ik prop. Of vouw. Ik propvouw. Jaja.

Nu we het toch over wc-papier hebben: de wc-rol naar de muur toe of van de muur af?
De wc-rol hoort zover ik weet überhaupt bij de muur te hangen. Nog nooit gezien dat er een wc-rol midden in de badkamer stond. Of bedoelde je soms het wc-papier?

Water met of zonder prik?
Zonder.

Cola of Fanta?
Als ik moest moest móest kiezen, cola.

Welke kleur is je ondergoed?
Rood/roze/paars/blauwe blokjes. Dit zegt over mij dat ik een persoon ben dat niet kan kiezen en dus ondergoed draag met meerdere kleuren, wat niet waar is want ik heb ook gewoon rood en zwart en ander egaal ondergoed. Dus dit zegt gewoon dat ik dit ondergoed wel prima vond.

Welke browser gebruik je?
Google Chrome.

Wat is je advies over het drinken van sinaasappelsap na het tandenpoetsen?
Da’s vies.

Zo, nu is je leven weer wat verrijkt. Neem gerust over, of juist niet. Dit zijn de dingen die we willen weten, dus geef het door en verrijk ook iemands leven.

Bron plaatje: http://www.littlebunny.nl

8 thoughts on “Vragen die écht belangrijk zijn

Laat van je horen: reageer!

