Emmerlijst update: daag me uit


Zoals je misschien ooit wel eens gezien hebt, heb ik een hele mooie emmerlijst (bovenin kun je er op klikken). Voor mij betekende die emmerlijst “Try before you die, Things I want to do before I die, a Bucket list (van die film) of gewoon lekker plat-Hollands:de emmerlijst. Een lijstje met dingen die je wil gaan doen voordat je dood gaat. ” Maar ik ga nog lánge niet dood (nog lange niet, nog lange niet, en we gaan nog lang niet dood, la la la la la la…). Dus vind ik dat ik mijn emmerlijst even een beetje moet aanpassen.

Zo wil ik mijn lijst verdelen in korte termijn dingetjes en lange termijn dingetjes. Korte termijn zijn onder andere ‘Nations Of the World van The Animaniacs’ leren (want die ken ik intussen al, daar komt binnenkort nog wat over), op een festivalcamping blijven slapen (ga ik doen in september, namelijk bij Appelpop) en dat soort dingen. Dingen die te doen zijn binnen een jaar (hopelijk valt mijn rijbewijs halen daar ook onder…). Logischerwijs doe ik dus langer over lange termijn dingetjes. Zo wil ik nog eens vliegen in een vliegtuig én in een luchtballon. Dat zie ik alleen nog niet zo gauw gebeuren en ach, ik heb ook geen haast.

De korte termijn dingetjes worden ook meer een soort uitdaging. Ik heb mezelf uitgedaagd een piercing te nemen, want dit wil ik al heel lang. ‘k Heb ’t alleen nog steeds niet gedaan, bange poeperd dat ik ben. Plus dat ik al even niks meer heb behaald op mijn lijst, en dat schiet natuurlijk ook niet op zo.

En dan nu de oproep aan jullie: daag me uit. Welke korte termijn dingetjes weet jij voor op mijn befaamde Emmerlijst?

Er zitten niet echt eisen aan, het moet alleen wel uitvoerbaar zijn (ik wil ook graag tijdreizen, maar of dat me gaat lukken is een tweede..). Dus wees creatief!

8 thoughts on “Emmerlijst update: daag me uit

Laat van je horen: reageer!

