Andere URL, en ik ben een gigantische druif

– Dit is een sticky post en blijft een paar dagen bovenaan de pagina staan. Nieuwe blogposts staan hier gewoon onder! –

Ik heb mijn URL veranderd naar http://www.ikbenelise.wordpress.com. Deze blog is dus niet meer te bereiken via elisehasablog! Dit omdat ik de naam nooit leuk heb gevonden en nu matcht hij met m’n twitter (niet dat dat nou veel uit maakt, maar toch).

Spread the word!

Edit: ik ben echt de grootste druif ever. Ik heb elisehasablog verwijderd. VERDWIJDERD. Dus alle linkjes die er heen gaan lopen dood. En dat zijn er godsallejezus nogal wat. Maar: ook de link van Bloglovin, for example. Volg je me op Bloglovin, zoek me alsjeblieft opnieuw op of klik op de link rechts onderaan in het menu. Of klik hier. Ik ben echt heel erg verschrikkelijk blond.

9 thoughts on “Andere URL, en ik ben een gigantische druif

    • WordPress vroeg of ik de oude url nog wilde gebruiken. Ik dacht ‘neuj, waarom :/’, kwam ik er later achter dat het eigenlijk toch wel handig is om door te verwijzen naar de nieuwe url. Maar dat kan nu niet meer want WordPress doet niet aan recyclen van gebruikte namen -_-‘

Laat van je horen: reageer!

