Bed of Roses and a lot of other songtitles

Voor deze post heb ik m’n oldskool windows mediaplayer-lijst tevoorschijn getoverd (die ik per toeval twee weken geleden nog heb samengesteld). Want ik ben een arme student en heb geen Mp3/iPod-geval en mijn ultramoderne smartphone ziet mijn liedjes niet (ja what the fuck, maar goed). Ik heb dit gejat van Jildou, die ‘m ook weer gejat heeft van iemand, enzovoort. Simpel: hieronder zie je een bunch of questions en die ga ik beantwoorden door middel van mijn (op shuffle gezette) muzieklijst. Elk nummer (want ‘liedje’ vind ik een stom woord) beantwoordt de vraag en valsspelen mag niet (maar dit is mijn blog dus who cares). KOMT-IE DAN HÈ (komt-ie, komt-ie dan hè) (met af en toe wat commentaar, want dat kon ik niet laten).

1. IF SOMEONE SAYS “IS THIS OK?” YOU SAY
Blow Me Away (Alain Clark)

2. WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
Shackles (Mary Mary)

3. WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Imagine (John Lennon) [ja, precies. Verzin het lekker zelf maar]

4. WHAT IS YOUR LIFE’S PURPOSE?
Stare Into The Sun (Graffiti6) [want ik heb zo’n boeiend leven]

5. WHAT IS YOUR MOTTO?
Fascination (Alphabeat)

6. WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Hungry For Love (Di-rect)

7. WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
Don’t Bother (Shakira)

8. WHAT IS 2+2?
What I’ve Done (Linkin Park)

9. WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
Patience (Take That)

10. WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?
Funhouse (Pink)

11. WHAT IS YOUR LIFE STORY?
You Won’t See Me (The Beatles)

12. WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
Rock & Roll Music (The Beatles)

13. WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Can’t Stop Loving You (Phil Collins) [wauw die is wel goed uitgemikt zeg]

14. WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Mr Rock & Roll (Amy MacDonald) [I’m a woman goddammit]

15. WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Land van Maas en Waal (Boudewijn de Groot)

16. WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
Stars (Destine)

17. WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
The Saints Are Coming (U2 ft. Green Day)

18. WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
The Lazy Song (Bruno Mars) [dit is algemeen bekend, niet zo geheim dus]

19. WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
Ice Queen (Within Temptation)

18. WHAT WOULD YOU CHANGE?
Bomba (Kontrust)

20. WHAT’S THE WORST THING THAT COULD HAPPEN?
Muggenlied (Jochem Myjer) [ja, muggen zijn echt heel heel HEEL erg fucking vervelend]

21. HOW WILL YOU DIE?
Anyplace, Anywhere, Anytime (Nena ft. Kim Wilde) [da’s niet zo’n mooi vooruitzicht]

22. WHAT IS THE ONE THING YOU REGRET?
This Ain’t A Scene, It’s An Arms Race (Fall Out Boy)

23. WHAT MAKES YOU LAUGH?
All You Need Is Love (The Beatles) [precies, men heeft namelijk ook voedsel nodig. Veel voedsel. Vooral chips]

24. WHAT MAKES YOU CRY?
My Immortal (Evanescence)

25. WILL YOU EVER GET MARRIED?
We Are Golden (Mika)

26. WHAT SCARES YOU THE MOST?
Ironic (Alanis Morisette)

27. DOES ANYONE LIKE YOU?
Monsoon (Tokio Hotel) [ja ik heb Tokio Hotel in m’n lijst staan, fuck jou]

28. IF YOU COULD GO BACK IN TIME
Boulevard of Broken Dreams (Greenday)

29. WHAT HURTS RIGHT NOW?
Stand My Ground (Within Temptation)

30. WHAT WILL YOU POST THIS AS?
Bed of Roses (Bon Jovi)

Wat voor conclusie kun je hieruit trekken? Niet veel. Dat mijn meest foute muziek niet langs is gekomen (nee had ik niks mee te maken, ik heb eerlijk gespeeld!) (nee Mika en Tokio Hotel is niet het meest foute, erg hè?). Dat The Beatles twee keer achter elkaar kwamen terwijl hij op shuffle stond (wat niet zo gek is aangezien ze er ongeveer 20 keer in staan). Dat ik slecht ben in conclusies typen. Dat een hele lijst afwisselen met plaatjes heulemaal nog niet zo’n heul slecht idee is. Dat mensen die mij op msn hebben (en überhaupt dus nog msn gebruiken) mijn persoonlijke status (waar instaat welke muziek ik luister) wel heel vaak hebben zien veranderen en nu vast denken dat ik nog vreemder ben dan ik al was. Gelukkig heeft niemand meer msn. 

Bronnen foto’s: http://www.thecutestbabycontest.net/, http://derpcloud.com/http://obstacol.com/

3 thoughts on “Bed of Roses and a lot of other songtitles

Laat van je horen: reageer!

