Say-what.nl: Opletten bij bijbaantjes

Ik heb dit stuk ingestuurd toen de zomervakantie nét begon, maar vanwege vakantie en andere dingen achter de schermen heeft het even geduurd voordat het online kwam op say-what.nl. Ondertussen staat het er al even op, maar aangezien mijn blog anders toch niet gebruikt wordt kan ik net zo goed even doorverwijzen naar dit totaal irrelevante stukje. 

Voor me liggen twee stapeltjes. Eén stapel enveloppen en daarboven een stapeltje uitnodigingen van bedrijf X. Mijn missie: in elke envelop één uitnodiging doen. Uitnodiging pakken, in envelop stoppen, strip eraf trekken, envelop dichtplakken, aan de kant leggen en weer opnieuw beginnen. Stapel lege enveloppen op? Volle enveloppen aan de kant schuiven, een stapel lege enveloppen voor je leggen en weer opnieuw beginnen. Uitnodigingen op? Weer nieuwe pakken.

Lees de rest hier.

 

Overigens ben ik gestopt met schrijven voor say-what.nl, en terwijl ik dit typ vraag ik me af of ze er zelf eigenlijk nog wel iets mee doen. Aangezien ik mijn eigen blog al verwaarloos is het onhandig om er dan gelijk twéé te verwaarlozen dacht ik zo.

4 thoughts on “Say-what.nl: Opletten bij bijbaantjes

Laat van je horen: reageer!

