Waarom ik ineens zo weinig post op deze blog

Ik had het druk. Nee maar écht écht ontzettend druk. Ik bedoel, Brigitte Kaandorp-filmpjes bekijken zichzelf niet!

Ik moest stukjes voor tijdschriften typen.

Mijn ‘vriendlief’ (die wellicht wel eens voorbij is gekomen op deze blog) werd mijn ‘ex-vriendlief’.

Ik werd 20 en dat moest stevig in drievoud gevierd worden.

Ik moest op school tijdschriften opmaken. Samen met twee mede-opmakers van 40 blanco pagina’s een volledig tijdschrift maken. Ooit gedaan? Het is een kleine pain in the ass, maar wel leuk. En binnenkort mag ik wéér!

Ik heb tentamens.

Ik had gewoon geen zin.

Ik heb een leuke lieve nieuwe vriendlief die helaas een stukje verder weg woont. Daar laat ik m’n blog overigens wel graag voor versloffen. Sorry. (dit alles in een grotere tijdsspanne dan dat ’t nu lijkt, ik huppel niet van de één naar de ander hoor, dat je ’t even weet)

Veel mensen besloten jarig te zijn in september en oktober, waaronder ikzelf dus ook nog.

Ik moest dossiers en prut afmaken en inleveren. Ook dat is een kleine pain in the ass, maar dan minder leuk.

Ik kreeg nieuwe Gta-games (Vice City voor PS2 en III voor de PC). Ik kan ’t niet maar vind ’t altijd wel leuk, dus daar vermaakte ik me ook prima mee. Ook kreeg ik Fifa13 trouwens, yay.

Als blijk van sorry, hier een Pusheenplaatje. Want ik hou van katten. En Pusheen is best leuk. En het is net Halloween geweest.

10 thoughts on “Waarom ik ineens zo weinig post op deze blog

  1. Ja sorry hoor, de dingen die je opnoemt zijn dus echt geen excuses voor het verwaarlozen van je lezers..Grapje! Natuurlijk moet bloggen leuk blijven en de manier om dat te doen is gewoon af en toe een break inlassen. Het moet vooral niet als een ‘moetje’ gaan voelen, daar ben ik zelf ook erg bewust van. Zo te lezen heb je in het dagelijks leven genoeg bezigheden aan je hoofd gehad, dus da’s natuurlijk alleen maar goed!

Laat van je horen: reageer!

