’t is Britney, kut!

De afgelopen dagen kon je niet om Serious Request heen. Helaas konden we ook niet om hun themalied heen. Wát een kutnummer, afschuwelijk. Will.I.Am was alleen leuk bij The Black Eyed Peas en Britney was alleen leuk voordat ze haar kop kaal scheerde.

Vandaag een afzeikblog over ‘Scream & Shout’ van bovengenoemde ‘artiesten’.

Bring the action
NEE.

When your hear us in the club
You gotta turn the shit up
You gotta turn the shit up
You gotta turn the shit up
Ik geloof dat we dat nog altijd zelf mogen bepalen. Bedoel je nu trouwens dat als we jullie horen praten/zingen, dat we de muziek die al draait nog hoger zetten zodat we jullie niet horen? Of moet jullie nummer zélf hoger gedraaid worden? Ik hoop het eerste, vrees het laatste. Verder zijn we op zich niet dom, dus het drie keer zeggen lijkt me sterk overdreven jongens.

When we up in the club
All eyes on us
All eyes on us
All eyes on us
Het Engels is waardeloos in dit nummer, moge dat duidelijk zijn. Stelletje aandachtshoeren zijn ’t ook, waarom wil je door de godganse club aangestaard worden?

See the boys in the club
They watching us
They watching us
They watching us
Ik moet hierbij meteen denken aan grote securitykerels die deze twee goed in de gaten houden, opdat ze geen rotzooi uithalen. Zo niet, dan vraag ik me af waarom Will.I.Am wil dat jongens naar ‘m kijken. En heeft Brit niet ergens een vriend ofzo? Zeg Spears, je bent wel moeder hè. Hou je een beetje in zeg.
Everybody in the club
All eyes on us
All eyes on us
All eyes on us
Zucht.

I wanna scream and shout and let it all out
And scream and shout and let it out
Ze willen schreeuwen en roepen en het er allemaal uitgooien. Én schreeuwen en roepen en het eruitgooien. Tussen het eerste en de tweede zit blijkbaar verschil. Hoge wiskunde, dit. Ik vraag me wel af waarom ze dan niet gewoon screamen en shouten en het all outen in plaats van zo’n kutlied maken.
We sayin’ oh we oh we oh we oh
We sayin’ oh we oh we oh we oh
Nou en? Zeg ik ook wel eens, da’s geen wereldnieuws meer.
I wanna scream and shout and let it all out
And scream and shout and let it out
We sayin’ oh we oh we oh we oh
Hoogstaande tekst is dit, dat je ’t even weet.

You are now now rocking with
Rocking? Is dit rock? Sinds wanneer!? WAT HEB IK GEMIST!?
will.i.am and Britney bitch
Ja hóóó eens even, ik laat me niet beledigen. Je bent zelf een Britney bitch, met je kutnummer. (doet me denken aan New Kids: “Ey, ‘tis Britney KUT!”)
Oh yeah
Oh yeah
Oh yeah
Oh yeah joh?
Bring the action
Doe lekker zelf

Rock and roll
Wáár dan?!
Everybody let’s lose control
Ehm. Hoe zie je dit voor je? Ik zie allemaal mensen als vissen op ’t droge op de dansvloer liggen omdat ze controle over hun lichaam zijn verloren.
On the bottom we let it go
Waarom pas op de bodem? Laat maar gewoon meteen los. Sterker nog, hou ’t überhaupt maar niet vast.
Going faster, we ain’t going slow-low-low
Oké
Hey yo
Yo, hey
Hear the beat, now let’s hit the floor
Kijk uit, de vloer slaat terug
Drink it up and then drink some more
Stelletje alcoholisten, beetje losbollig drinken en het vervolgens uit willen schreeuwen en shouten en let it all outen. Let the alcohol maar niet out, via je maag terug naar buiten smaakt ’t vaak niet zo lekker meer.
Light it up and let’s let it blow
Wat, de club!? Je wil de club in de fik zeggen en het vervolgens laten waaien? Ja, ze hebben genoeg op.

Op de tekst na is ’t ook gewoon een kutnummer. Luister en huiverrrrrr.

Overigens is in het begin niet eens te horen dat het Britney Kut is dit aan ’t zingen is, dat komt pas ergens bij ’t refrein. Verder is Will.I.Am volledig geautotuned en als ik IETS haat is het dat wel.  Qua zang is alleen het ‘Oooheeyooo’ stukje wel oké, maar dat gáát natuurlijk weer over niks.

Het hele nummer gaat over niks. Het is gewoon niks. Ik maak me dus druk om niks.

Zucht.

7 thoughts on “’t is Britney, kut!

  1. Ik ben het er helemaal mee eens. Hoe leuk Hello en Bouncer de afgelopen jaren bij Serious Request waren, zo slecht is dit nummer… Je kan er ook niet leuk op dansen of niks. Doe mij Bouncer van vorig jaar nog maar een keer :-)
    Ik moest trouwens wel lachen om deze post!

  2. Ongeïnspireerde bagger! Toch blijft het lekker hangen en ik moet ook eerlijk bekennen dat deze in m’n Spotify speellijstje staat *schaam*. Ach ja, daar staat al zoveel troep in, dan kan deze er ook nog wel bij ;-)

Laat van je horen: reageer!

