Google brought you here #3

Ik snap niet dat ik hier niet vaker over blog: mijn laatste post over aparte zoektermen is alweer van bijna een jaar geleden (april 2012) terwijl mensen echt via de vreemdste zoektermen op dit blogje terecht komen. Ik behandel de meest vreemde van afgelopen jaar. Dit wordt dus óf een hele strenge selectie óf er komt binnenkort nog een #4.

in je kont
Nee sorry, ik woon al in Zwolle.

wie is nicki minaj
DAT WIL JE NIET WETEN WAAROM GOOGLE JE HAAR JE VERPEST JE OGEN WAT DOE JE JEZELF AAN

hoe word je aardig
Men neme een goed humeur, overgiet dit met een sausje van enthousiasme en maak het af met een gekruide smile.

kanker blog
Daar mag geen spatie tussen: het is gewoon kankerblog. Maar fijn dat je met die zoekterm mijn blog vindt, echt super lief <3

meningen
Als je het allemaal even niet meer weet, google je gewoon naar ‘meningen’. En dan vind je dit blog. Had je er ook wat aan, aan deze googlesessie?

jezus christus godverdomme
Nou nou, Jezus Christus schrijven we wél even met hoofdletters hè. En God schijnt een of andere hoge pief te zijn dus ook hij verdient een hoofdlettertje, schijnt het.

brugklassers rennen in gang
Hoe durven ze! Stelletje vervelende brugmuggen!

kindje op de wc
1. Waarom google je dit. Serieus, waarom? (degene met het mooiste antwoord krijgt een virtuele knuffel)
2. Waarom kom je uit op deze blog? Ik snap Googles zoeksysteem niet helemaal

wc papier
Nee sorry, dat kom ik je echt niet brengen hoor. Of wist je gewoon uit pure wanhoop even niet meer hoe wc-papier eruit zag?

koffer waar ga je met dat meisje naar toe?
Hij ontvoert haar naar een koud land en zingt de hele dag ‘kuikentje piep’ voor haar tot ze gek wordt en verandert in een eenhoorn.

hoe handen wassen
1. Neem een hand
2. Neem er nog een
3. Was ze

flippers bij amputatie
Hèh!? .. Nee maar echt: HÈH!?
Ik ga stil in een hoekje kruipen met een bak ijs om deze rare zoekterm te verwerken.

wat is hoofdpijn?
Een fruitsapje, moet je echt eens proberen joh.

huisje boompje kindje
Nee nee nee nee, éérst het beestje en daarna pas een kindje. Dus huisje boompje beestje een kind een huis een auto en elkaar.

duitsland eruit
Zo makkelijk gaat dat helaas niet, dus we moeten ons maar aan die oosterburen aanpassen.

er is er een jarig hoera hoera, je kunt heet wel zien dan ben jij!
Cadeautjes kunt u dáár inleveren, dank u! Overigens ben ik helemaal niet jarig, maar ach dat is een kleigheidje toch?

Goed ik kwam nog niet eens op de helft, maar deze post werd wat lang en misschien wel heel saai. Dus verwacht binnenkort maar meer zoektermen. Of niet. Ik ben niet altijd zo consequent.

Bron plaatje: http://www.memecenter.com

11 thoughts on “Google brought you here #3

  1. Pingback: Google brought you here #4 | Elise's blog

  2. Wat gek haha! Bij mij zijn het min of meer logische zoektermen. De enige vreemde die steevast terugkomt is ‘girls wearing one shoe’ Ik denk dat ik hiermee vreemde fetish-mensen aantrek :p

Laat van je horen: reageer!

