Google brought you here #4

50-Strange-and-Funny-Google-Suggestions-latestDe vorige keer was mijn post over rare zoektermen zo lang (nou ja, wat is lang, maar het moest leuk blijven natuurlijk) dat ik jullie beloofde binnenkort een vierde te maken. En zowaar: hier heb je ‘m ook nog. Ik kom beloftes na, het moet niet veel gekker worden.

n stom liedje
Je bent zelf ’n stom liedje’, dat je het woord ‘een’ niet eens kan typen.

kk pedo
Kiloknallers voor kinderen? Nee sorry, het kan echt vanálles betekenen

nicki minaj tieten
Ik blijf me afvragen waarom mensen naar dit afschrikwekkende wezen zoeken. En waarom ze specifiek naar die kanonskogels zoeken ook. Hoewel, er zijn genoeg mensen met rare fetishes…

wachten op cijfer
Kut voor je. Waarom google je dit? Kan je lang op antwoord (of je cijfer) wachten hoor.

wat als je in de hele zomervakantie niks te doen hebt
♪♫ Er zijn honderd en vier dagen zomervakantie voor de school weer gaat beginnen, maar het grootste probleem waar we nu dus mee zitten is dat we iets moeten verzinnen… Bijvoorbeeld! ♪♫

quiz over mij voor mijn vriendje
Sja, dingen die je vriendje écht van je moet weten zijn toch wel wanneer je voor het eerst ongesteld werd, wat je favoriete string is en je favo merk tampons. En met welk liedje hij jou het best in slaap kan wiegen.

8 dingen die je doet onder de douche
1. de kraan aan doen
2. de temperatuur instellen
3. voorzichtig met je grote teen voelen of het water al comfortabel genoeg is om eronder te gaan staan
4. juichen dat het water je voet er niet afgekookt heeft
5. niet uitglijden
6. buk niet voor het zeepje
7. was je haar/lichaam en vergeet je oren niet
8. stap schoon de douche uit

heb niemand nodig tumblr
Goed zo, vertel het tumblr maar eens goed! Ik heb óók niemand nodig, tumblr!

wat zegt het over de persoon hoe je een ophangen wc rol
Als ze de wc-rol niet ophangen zijn ze waarschijnlijk heel lui.

walibi afzeggen
WAAROM WIL JE WALIBI AFZEGGEN WALIBI IS VET LEUK GA JE MOND SPOELEN

uit de oude doos voor kinderen
Kinderen willen geen oude dozen, en al helemaal geen rotzooi uit oude dozen. Dit weet je toch, je bent toch zelf ook kind geweest!?

woman in black begrijp ik niet
Jouw zoekterm begrijp ik niet.

irritante reclame jongetje
Elk reclame jongetje is irritant, wat hoopte je eigenlijk te vinden? Bijna álle jongetjes zijn irritant!

ik ben wie ik ben maar als iemand het weet ben ik het niet meer
Een raadsel.

wat kan je met paint
Ik doe een wilde gok: painten.

oh dan ga je even zo doen
Ja zeg niet zo katten, ga zelf even lekker zo doen. Oh dan ga je een beetje dom lopen googlen, hè? Tssss! Oh ja, loop maar weg hoor! Voor jou honderd anderen! Ga maar!
(alsjeblieft ga niet jullie zijn lief hou van jullie forevur <12345)

Bron plaatje: http://www.boredpanda.com

8 thoughts on “Google brought you here #4

Laat van je horen: reageer!

