Gratis festivalluuuh

Op dit moment lig ik ergens in een tentje te creperen van de kou/hitte/nattigheid op één van de vier campings bij Pinkpop. Ik ga namelijk dit jaar voor het eerst vrijwilligen bij dit festival (waar ik verder ook nog nooit geweest ben trouwens). Dus als volleerde campeernoob gaat dat vast ontzettend leuk worden.

Ten eerste heb ik al geen tent omdat dat ouwe ding van ons thuis hoogstwaarschijnlijk belangrijke onderdelen mist en het een groot lomp onding is. Dus schooier ik me bij iemand anders in. Verder weet ik zéker dat ik me niet goed kan kleden voor de nacht. Vorig jaar op Appelpop resulteerde dat in het ’s avonds héél warm aankleden en dus ’s ochtends je tent uit gebrand worden. Hoogstwaarschijnlijk zit ik nu ergens te klagen over hoe warm/koud de dag/nacht wel niet is. Verder klaag ik nooit hoor, echt niet.

Maar: het is PINKPOP! Dus niks te klagen en vooral awesome artiesten bekijken, zoals Andy Burrows (ja geen idee maar die naam komt me bekend voor dus het zal wel een goeie zijn), Die Antwoord (a-ia-iai I am a butterfly), Ellie Goulding, Fun. (FUUNNNNNNN), Green Day (FUCKING GREEN DAY) , Handsome Poets, Kensington, Kings of Leon, La Pegatina (want dat klinkt zo leuk), Paramore, Passenger, Queenst of the Stone Age, Stereophonics (ook zo’n “volgens mij ken ik daar wel muziek van”-band), The Killers (whaaaaaaa), The Script, The Vaccines, 30 Seconds to Mars (whaaaaaaa), Triggerfinger, Will and the People (deze heb ik zelfs als eens eerder gezien, wauw).

Oh, en tussendoor sta ik ergens polsbandjes te controleren ofzo. Want ik moet dus nog wel steeds vrijwilligen daar. Maar daarna kan ik lekker wel gratis Green Day zien! En hij zal langer zingen dan one fucking minute:

3 thoughts on “Gratis festivalluuuh

Laat van je horen: reageer!

