Nou, doei hè

Ik ga morgen een lekker weekje weg naar Duitsland met wat vrienden en daarom voel ik me verplicht iets van me te laten horen voordat ik weer een weekje verdwijn hier (daar heb ik vaak niet eens een reden voor nodig, ik verdwijn wel vaker zonder reden). Enfin, ik heb geen éénduidig onderwerp en daarom deze bij elkaar geraapte rotzooi.

  • Koffer inpakken is moeilijk. Ik ben nu allang klaar maar kom steeds met nog kleine dingen die ik óók mee moet nemen (nieuwste vondst: keukenrol voor in de auto zodat we de ruiten kunnen schoonmaken).
  • Reden daarvoor was omdat ik vandaag aan het rijden was in ‘mijn’ autootje (ik mag ermee rondtuffen maar hij’s eigenlijk van m’n moeder. Nou ja vooruit dan) en een vogel het voor elkaar kreeg om een besje (een motherfucking besje) op mijn voorruit te laten donderen. SPLATSCH. En dat kreeg je nog niet zo makkelijk weg met de ruitenwissers. Merci vogeltje, merci. Jij gaat deze week op de barbecue.
  • Ken je dat? Dat je muziek uit wil zoeken dat ECHT ECHT ECHT bij je past en ECHT ECHT ECHT jouw muzieksmaak weergeeft (die natuurlijk helemaal super uniek is, net als jij) en dat je er dan eigenlijk achter komt dat jouw muzieklijst helemaal niet weergeeft wie je bent diep in je tere zieltje? En dan zit je maar opgescheept met de meuk die je al zes jaar meesleept via de ene mp3-speler naar de andere (zoals ik). Hierdoor heb ik wel ouwe Top-40 ‘hits’ op m’n spelertje staan, zoals Warwick Avenue (Duffy) en She Wolf (Shakira. Eigenlijk is dat nummer helemaal niet leuk. SNAP JE MIJN PROBLEEM NU?). En nieuwe meuk ook wel hoor. Maar toch.
  • Ik heb een nieuwe mp3-speler, vandaar dit probleem. Namelijk deze. 
  • Ik heb sinds kort Instagram. Nee, eigenlijk heb ik het al meer dan een jaar maar ik vond het onzin en niemand die Android had gebruikte het toen nog dus het was niet leuk. Nu blijkbaar wel, hoewel ik er nog steeds de lol niet echt van in zie. Ik heet gewoon ‘IkbenElise’ daar, mocht je m’n mattie willen zijn daar. En klik maar even op die link daarboven, dan vind je me ook. Ik kreeg de foto anders even zo gauw niet goed en ik ben lui dus ja.
  • Ik ben dus lui. Mijn zusje is ‘m gepeerd en nu zit ik alleen in de woonkamer. Ze heeft de tv aan gelaten en intussen is er iets van Tros Muziekfeest of iets dergelijks op, met K3 en Frans Duijts en andere hoogkwaliteitsgezever. Ik ben te lui om op te staan en het af te zetten, dus dadelijk gaat de koptelefoon weer op en de tv verrekt het maar.
  • Mensen op dat Tros Muziekfeest dansen echt heel awkward. Zo van “Oeioeioei de camera staat op mij, laat ik even een kwiek dansje wagen” (shame on you als je dingen als ‘een dansje wagen’ zegt trouwens, gadver) en dan heel quasi-nonchalant met je armen omhoog staan en schaapachtig lachen en heupwiegen en oh boy het is echt heel slecht.
  • Ik kan eindelijk llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch zeggen. Ja, ik ben ook trots op mij! Nu nog leren hoe ik het schrijf.
  • Volg me op twitter als je superduper benieuwd bent naar mijn vakantie (want ik ren in Duitsland natuurlijk van wifi-punt naar wifi-punt om jullie allemaal op de hoogte te houden want DUITSLAND IS ZO FUCKING SPANNEND OEEEEH en IK BEN NET ZO SPANNEND OOEEEEHHH).
  • Maar serieus, als je wil weten of ik nog niet opgevreten ben door zo’n oer-Duitser omdat hij dacht dat ik een Bradwürst was (op zich, ik ben even klein en mini, dus het kan) dan moet je daar maar even kijken ofzo. (mij kennende vergeet ik vervolgens iets op twitter te zetten, maar who cares anyway. Ergens onderaan deze pagina staat wel een linkje. ZOEK, GIJ MENSCH, ZOEK)
  • Overigens, ik en mijn collega’s van de Columnisten van Catan houden een lekkere welverdiende zomerstop, dus daar gebeurt nu net zo weinig als normaal gesproken op deze blog gebeurt. Just so you know.
  • Ik ben te lui om sokken aan te trekken en nu heb ik koude voeten.
  • Ik heb twee bikini’s ingepakt, en twee paar slippers. Ik ben een meisje, oke?
  • Ik heb nog geen make-up gevonden om in te pakken trouwens. Ik denk dat ik het toch vergeet te gebruiken.
  • Ik bedenk me nu dat ik helemaal geen oorbellen heb ingepakt. Ach, zie hierboven.
  • Heb trouwens wél make-up remover meegenomen! Super handig..

Fijne vakantie poppedopjes <3

4 thoughts on “Nou, doei hè

Laat van je horen: reageer!

