Nou, hier ben ik weer hoor

Hoi, ik ben nog niet dood.

Ik ga ook geen excuses maken. Ik had vakantie, had de tijd van m’n leven en de beste zomervakantie ooit. En daar paste dit blogje even niet in.

Niet dat m’n blogje niet leuk is, maar ik weet op dit moment even niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ik doe altijd maar wat, en dat is zo’n anderhalf/twee jaar prima gegaan, maar nog steeds; ik doe maar wat. Gemotiveerd ben ik maar half en vaak ben ik niet eens zo tevreden over het geplaatste stukje.

Op dit moment ben ik tijdelijk gestopt met school. Ik deed Journalistiek in Zwolle, maar na drie jaar is me dat zó gaan tegenzitten dat het beter was om er even mee op te houden. Even een jaartje rust nemen. Nou ja, rust? Ik heb me bij elk uitzendbureau in de buurt ingeschreven en ben nog steeds op zoek naar vast werk (hoewel ik nu al wel kan zeggen dat ik pro ben in enveloppen dichtvouwen, nuttigste uitzendwerk OOIT).

Mijn zomervakantie bestond uit op vakantie gaan, Lowlands, Zwarte Cross, nog een keer op vakantie gaan, met vrienden naar hier, met vrienden naar daar, met vrienden naar vrienden thuis, en ik ben vast nog wat dingen vergeten. Ik ben overal geweest en wilde overal zijn – en kon dit ook, want ik had geld op de bank en een auto in de garage. Nu is dat geld wat minder en die auto kost ook centjes, dus de pret moet even iets zakken. Iets maar, want genieten doe ik toch wel.

Goed. Een jaartje rust dus. Werk zoeken. Een thuisstudie doen. En verhuizen, van Zwolle naar de Achterhoek. Afscheid nemen van mijn snackbarbaantje in Zwolle. Helemaal helemaal vertrekken uit Zwolle. Damn, dat is balen.

Maar ook een nieuw jaar, voor nieuwe ideeën. Wat wil ik met mijn blogje, mijn studie, mijn leven?

Only one way to find out.

5 thoughts on “Nou, hier ben ik weer hoor

  1. Bij mij begon het precies ook bij jaar 3 heel erg tegen te staan. Ging met zoveel tegenzin naar school en wist ook eigenlijk niet meer wat ik er eigenlijk mee moest. Onder lichte dwang van mijn moeder toch maar afgemaakt. Uiteindelijk bleek dat ook verstandig alhoewel ik ook niet weet onder welke awesome omstandigheden was gekomen als ik was gestopt.
    Knap in ieder geval dat je voor jezelf hebt gekozen. Veel succes met uitzoeken wat wel de juiste stappen worden in de nabije toekomst :)

  2. Oh je vakantie klinkt fijn, maar die keuzes maken, jeetje, dat kans soms zo moeilijk zijn. Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk beslist te gaan doen. Een jaartje er tussenuit kan volgens mij geen kwaad, leer je jezelf ook beter kennen. Niet geheel onbelangrijk.

  3. Wel prettig om te weten dat je niet dood bent. En ik ben nog steeds jaloers op al je festivals en vakanties!
    Succes met uitzoeken wat je wilt. Ik denk dat als het je lukt, je de enige op aarde bent die weet wat te doen met je leven :P

Laat van je horen: reageer!

